sâmbătă, 21 iunie 2008

Anunturi imobiliare

Am lansat un site nou dedicat exclusiv domeniului imobiliar. Puteti lista gratuit anunturile dumneavoastra imobiliare in una din categoriile apartamente, terenuri, spatii comerciale, garsoniere sau case si vile. Anunturi imobiliare este un site optimizat pentru motoarele de cautare, astfel incat ofertele imobiliare sa poate fi gasite cu usurinta.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Am folosit si eu un site de anunturi imobiliare Elephanto.ro ca sa imi vand casa. Mi s-a parut foarte practic; am platit numai postarea anuntului o data; nu au fost comisioane; anuntul a fost tinut pe site pana mi-am vandut casa. M-am contactat mai multi cumparatori si am ales pe cel care mi-a dat cel mai bun pret. Am zis ca atunci cand o sa cumpar alta, tot un site o sa folosesc.